Ak po obdržaní tovaru zistíte technické vady, poškodenia vzniknuté počas dodania tovaru alebo tovar nie je v súlade s objednávkou, môžete reklamáciu podať elektronicky.
Za týmto účelom pošlite správu na adresu [email protected], v ktorej stručne opíšete vadu produktu a okolnosti vzniku vady alebo poškodenia. Okrem toho uveďte nasledujúce informácie:
- - Číslo objednávky (dostupné vo vašom účte v sekcii „Moje objednávky” alebo v e-maile potvrdzujúcom objednávku),
- - Číslo bankového účtu vo formáte IBAN,
- - Jasné fotografie celého produktu, štítka/jazyka s viditeľným referenčným číslom a veľkosťou, ako aj fotografie poškodení.
V prípade reklamácie nie je potrebné okamžite posielať produkt späť. Obchod sa k žiadosti vyjadrí bezodkladne, najneskôr do 14 dní od prijatia reklamácie.